úterý 29. srpna 2017

Autentická svačinka


Recept na tyto fenomenální cookies jsem objevila u Verči na blogu, když jsem hledala recept na Oreo sušenky na Oreo cheesecake z doma upečených sušenek. Tak jsem si je upekla bez náplně s vědomím, že peču Oreo sušenky. A když jsem je ochutnala, tak mi okamžitě došlo, že toto jsou přece mé nejoblíbenější cookies ze Subwaye! A jsou. Jsou naprosto identické. Stačí k nim přidat čočky z bílé a mléčné čokolády a jsou to oni. Kdo je má rád stejně jako já? Pojďte si je upéct! Naštěstí jsou opravdu rychlé. 




Na 18 velkých sušenek potřebujete:

145 g másla 
250 g krupicového cukru
1 vejce
1 lžička vanilkového extraktu 
200 g hladké mouky
50 g kakaa
1 lžičku jedlé sody
1/4 lžičky soli
50 g mléčných čokoládových čoček
50 g  čoček z bílé čokolády

Postup:

Změklé máslo ušlehejte spolu s cukrem do světlé nadýchané pěny, přidejte vejce a extrakt. Mouku smíchanou s kakaem, sodou, práškem do pečiva, solí a 2/3 čokoládových čoček přidejte k máslové směsi a zamíchejte vařečkou. Těsto má hezkou konzistenci, ze které se dobře dělají kuličky, není příliš lepivé. Troubu si předehřejte na 180 °C.
Pokud máte rádi velké sušenky tak akorát do ruky, uplácejte z těsta kuličky o 45 g. To je i váha jednoho cookie v Subway, je to tedy opravdu velká sušenka. Každou kuličku si zvažte na váze, pak máte jistotu 18 stejných úhledných sušenek. Sušenky stlačte na placku, na prostornou placku, téměř do roviny. Zbylé čokoládové čočky napíchejte do sušenek, já tento krok neudělala a nemám sušenky tak hezké. Buďte moudřejší a čokoládu si pro tento účel dopředu odložte 😊. Pečte 10 minut.
Pokud chcete cookies menší a pak samozřejmě větší množství, pečte je jen 8 minut. 
Po vytažení z trouby je nechte ještě 20 minut na svém místě, aby se zpevnily, teprve po této době je přeneste na mřížku a tam nechte do úplného vychladnutí. V krabičce vydrží vláčné 3 dny. 



Sušenky s mašličkou jsou menšího průměru


Zvládne je opravdu každý a jsou výborné, slibuju!

Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat